woensdag 8 april 2009

Wednesday outdoor






Het is weer woensdag, maar het was vandaag echt geen weer om buiten foto's te maken. Ik had de moed al opgegeven, tot vanavond het zonnetje ging schijnen.

We zijn na het eten lekker een stuk gaan lopen, en heb mijn camera meegenomen. Ik neem altijd mijn camera mee, behalve als ik in mijn eigen omgeving ga wandelen.

Vanavond dus met camera op stap in mijn eigen dorp, en wat is het mooi.........
Dit is beslist niet de laatste keer. Na het wandelen een lekker kopje koffie gedronken bij de Heeren ...laat de zomer maar komen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








 
 
 
 
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Wat super hoe je alles zo in beeld brengt.
    Menigeen loopt zo zonder dit moois te zien door de stad......
    Heerlijke foto's.
    Als je het een goed idee vindt zet ik eens je blogspot adres in mijn post.....veel meer mensen zouden jouw pagina moeten zien......
    Je maakt zulke prachtige foto's.
    Ik hoor wel of je het wat vindt.
    Alvast fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, leuk dat je mijn blog even hebt opgezocht!
    Je hebt leuke foto's hoor, ene je hebt ook een haventje daar waar jij woont, gezellig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Lenie,
    Zo, toe maar dat is weer eens even anders tegen Beijerland aankijken. Herken overigens die schuur, of is het een huis, met die witte planken helemaal niet. Leuk voor in de weekkrant als zoekplaatje! Fijne dagen nog, vriendelijke groeten, Marja

    BeantwoordenVerwijderen