donderdag 29 maart 2012

Winter in Zeeland

Bevroren zee !! Nu het lenteweer is, wil ik toch nog gauw mijn foto s op mijn blog zetten van anderhalve maand geleden. Heerlijk in de kou over het strand gewandeld. Bij Hotel Restaurant Zeerust in Renesse de trap op en weer af natuurlijk. Zwaar werk, zeker als het zo glad is.
Het is mooi aan zee, lekker ingepakt is het ook in de winter goed toeven daar !
Bevroren zeewater, dat vond ik ook heel apart !
Meeuwen voeren in de tuin, we hadden ook vetbolletjes opgehangen, en die waren in know time op, vooral de roodborstjes aten daar heerlijk van.
Wat een prachtig plaatje. In de zomer houd ik van het strand, maar in de winter, als het zo koud is, is het ook geweldig, dikke jas aan, handschoenen, sjaal om en dan warme chocomel met slagroom!
Eenzame wandelaar, dat heb je als je vrouw persee foto s moet maken en dan weer moet rennen om je bij te houden
Nog een laatste blik en dan weer naar de kachel!

2 opmerkingen: